•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Building a second brain

ruimte in je hoofd : dé manier om te organiseren in het digitale tijdperk

Tiago Forte
Livre broché | Néerlandais
21,99 €
+ 43 points
Format
Livraison sous 3 jours ouvrables
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Récompenses

  • Goodreads Choice Award 2022
    Nominé

Description

De internationale bestseller voor lezers van Grip en Getting Things Done. Vergeet niets en bereik alles met je tweede brein!

Je probeert je iets belangrijks te herinneren, maar je kunt er maar niet op komen. Herkenbaar? Vast, want we worden tegenwoordig overspoeld door e-mails, podcasts, artikelen, appjes en video’s, maar kunnen al deze kennis niet onthouden – laat staan gebruiken.

Tiago Forte leert je hoe je een tweede brein kunt bouwen: een bewezen succesvol systeem van digitale tools waarmee je al je ideeën kunt sorteren, beheren en bewaren. Zo kun je je brein eindelijk gebruiken waarvoor het bedoeld is: creatief nadenken en inzichten genereren. Dit toegankelijke boek helpt je kalmer, creatiever en productiever te worden. Zeg stress vaarwel en leer slimmer te werken!

‘Zelden zoveel energie gekregen van een boek.' Ernst-Jan Pfauth

‘Sinds Getting Things Done van David Allen is er geen boek geweest dat zoveel opschudding gaat veroorzaken in de wereld van werk.’ Martijn Aslander, techologiefilosoof

‘Een goedgeschreven, overtuigende en nuttige handleiding die je helpt helder te blijven in de warrige wereld van kenniswerkers.’ David Allen, auteur van Getting Things Done

‘Ik gebruik Fortes ideeën al tientallen jaren. Als je er klaar voor bent om jezelf niet langer in de weg te zitten, zul je ontdekken dat ze echt werken.’ Seth Godin, auteur van Dit is marketing

‘Een van mijn favoriete boeken van het jaar. Het heeft mijn manier van denken over informatie en hoe en waarom ik aantekeningen maak volledig veranderd.’ Daniel H. Pink, bestsellerauteur van Drive

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
304
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789402711882
Date de parution :
28-02-23
Format:
Livre broché
Dimensions :
140 mm x 215 mm
Poids :
383 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.