•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Management
  6. Éthique
  7. Corporate Social Responsibility for Valorization of Cultural Organizations

Corporate Social Responsibility for Valorization of Cultural Organizations

Livre relié | Anglais
273,95 €
+ 547 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The decisions a corporation makes affect more than just its stakeholders and can have wide social, environmental, and economic consequences. This facilitates a business environment built around the practical regulations and transparency necessary to ensure ethical and responsible business practice. Corporate Social Responsibility for Valorization of Cultural Organizations is a critical scholarly resource that examines organizational management through a new perspective that considers corporate social responsibility within the relationship between companies and society. Featuring coverage on a broad range of topics, such as organizational innovation, corporate strategy, and cultural enterprises, this book is geared towards professionals, economists, students of business and finance, policy makers, and government agencies.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
300
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781522535515
Date de parution :
23-02-18
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
178 mm x 254 mm
Poids :
839 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.