•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Creativity and Strategic Innovation Management

Directions for Future Value in Changing Times

Malcolm Goodman, Sandra M Dingli
Livre relié | Anglais
366,45 €
+ 732 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Revised and updated for a second edition, Creativity and Strategic Innovation Management integrates innovation management with both change management and creativity to form a guide to innovation as a tool for survival.

This groundbreaking book now includes:

* A new section on contemporary themes in innovation management, such as the use of social media..

* More coverage of entrepreneurship, ethics, diversity issues and the legal aspects of technology and innovation management.

The book is also supported by a range of new tutor support materials. This textbook is an ideal accompaniment to postgraduate courses on innovation management and creativity management.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
326
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781138675094
Date de parution :
03-04-17
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
170 mm x 244 mm
Poids :
757 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.