•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Crisis

wat te doen? : van rood naar groen! : voor millennials, babyboomers, vitalo's, flexwerkers, zzp'ers, ambtenaren, vrije vogels, groot- en kleinverdieners, cultuur- en vakantieliefhebbers, singles en gezinnen die vinden dat het leven wel leuk moet blijven

Marieke Henselmans, Erica Verdegaal
Livre broché | Néerlandais
19,99 €
+ 39 points
Livraison sous 3 jours ouvrables
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Niemand heeft ervaring met een pandemie. En elke crisis

valt rauw op ons dak. Kom ik straks nog rond? Hou ik mijn baan?

Wat gaan de aandelen en huizenprijzen doen? Relax.

Dit hulp- en werkboek sleept je de crisis door met visie, creativiteit, nieuwe inzichten, praktische oefeningen en humor. Eerst gaat de thermometer in je geldzaken en krijg je code rood, geel of groen – met gouden tips voor wat je moet doen. Ook ga je een geldcrisis oefenen. Dan ben je voorbereid. Vele inspirerende ervaringsverhalen zorgen dat je deze crisis ook emotioneel overleeft. En de volgende. Of je nu een zzp’er, vaste of flexwerker, babyboomer, klein- of grootverdiener bent.

Erica Verdegaal is econoom, Marieke Henselmans is besparingsdeskundige.

Beiden schrijven sinds de jaren negentig over geldzaken voor tal van bekende tijdschriften en kranten, zoals het Financieele Dagblad, NRC en het AD.

Bij elkaar publiceerden ze tientallen boeken die steevast positief worden ontvangen en geprezen om hun helderheid en humor.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
192
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789490298128
Date de parution :
15-06-20
Format:
Livre broché
Dimensions :
150 mm x 211 mm
Poids :
303 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.