Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Hoe overleef ik mijn vakantie? EBOOK

Francine Oomen
Ebook | Néerlandais
7,99 €
+ 7 points
Format
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

Hoe overleef je je vakantie, in een saai hotel op Corsica? Met een verliefde moeder, zonder je eigen vader, maar mét een afgrijselijke Apenbil?
Gelukkig ontmoet Rosa Jonas. Die krijgt het geweldige idee een wandeltocht te gaan maken, stiekem met z’n tweeën. Maar het weer wordt slecht, de rustig kabbelende rivier die ze oversteken verandert in een woest bulderend monster en tegen de avond merken ze dat ze verdwaald zijn. Het wordt koud, ze hebben honger en dorst en ze zijn al uren geen mens meer tegengekomen…

Dit spannende boek is voor iedereen die van avontuur houdt. Het zit vol handige survivaltips, die op elke vakantie van pas komen (of je nu verdwaalt of niet). En ook de rest van het jaar!

Dit is het tweede deel in de Hoe overleef ik…-serie!

Nieuwe herziene editie.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
68
Langue:
Néerlandais
Catégorie d'âge:

Caractéristiques

EAN:
9789021489087
Date de parution :
02-10-23
Format:
Ebook
Protection digitale:
Digital watermarking
Format numérique:
ePub

Les avis