Suite à une grève chez bpost il est possible que les livraisons connaissent des délais de livraison plus longs de coutume. Besoin de quelque chose en urgence ? Passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     

Suite à une grève chez bpost il est possible que les livraisons connaissent des délais de livraison plus longs de coutume. Besoin de quelque chose en urgence ? Passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Hoe overleef ik (zonder) dromen?

Francine Oomen
Livre relié | Néerlandais | Hoe overleef ik... | n° 12
13,95 €
+ 27 points
Format

Description

Rosa s hart ligt in de kreukels, nu het echt uit is met Neuz, maar ze bindt het dapper met touwtjes en plakband aan elkaar. Als je droom niet uitkomt, moet je een nieuwe zoeken, toch?

Moet je altijd voor je droom blijven gaan, of is er een moment dat je hem los moet laten? Wanneer weet je of iets een goede keuze is, of niet?
Dat zijn dingen waar Rosa mee worstelt. Gelukkig heeft ze haar vrienden om op terug te vallen als het moeilijk wordt. En dat wordt het...
Dit boek gaat over dromen en over nachtmerries waar je maar niet uit wakker kunt worden. Maar ook over hoe dromen richting kunnen geven aan je leven en hoe moeilijk het is als je er géén hebt.Voor iedereen die droomt en hoopt en/of wanhoopt. Met veel e-mails, msn en survivaltips.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
206
Langue:
Néerlandais
Collection :
Tome:
n° 12
Catégorie d'âge:
Illustré:
Oui

Caractéristiques

EAN:
9789045109855
Date de parution :
05-08-09
Format:
Livre relié
Dimensions :
147 mm x 223 mm
Poids :
425 g

Les avis