•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Horemheb

Van soldaat tot farao van Egypte

Olette Freriks
Livre relié | Néerlandais
34,99 €
+ 69 points
Livraison sous 3 jours ouvrables
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Soms kom je weleens de vraag tegen op FB als je terug kon in de tijd met wie zou je dan willen spreken.

Dat is voor mij geen moeilijke vraag want dan zeg ik altijd met koning Horemheb.

Want wat is dat ook een bijzonder persoon geweest, zoveel mensen gekend waar hij mij over zou kunnen vertellen die heeft hij allemaal gekend.

Het begon al met de Amarna-tijd en Echnaton, hij zou mij kunnen vertellen wat er nu precies aan de hand was met Smenchkare wie dat was?

Dan toen zijn grote tijd kwam waarin hij generaal was en later zelfs de kroonprins tijdens de regering van Toetanchamon.

Wat is er precies gebeurt met deze jonge koning en waarom werd Ay de vader van Nefertete de opvolger van Toetanchamon.

Hij kan daar alles over vertellen hij heeft het allemaal zelf meegemaakt, zo bijzonder.

Maar dan verder toen hij zijn eigen opvolging moest gaan regelen en daarvoor zijn Vizier Paramesse uitzocht die later na het overlijden van Horemheb de macht over zou nemen als Ramses I en de 19e dynastie zou stichten met een nieuwe Koninklijke familie.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
151
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789464927733
Date de parution :
09-01-24
Format:
Livre relié
Dimensions :
183 mm x 260 mm
Poids :
557 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.