•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Inleiding tot de marketing - Vast Boek

Bronislaw J. Verhage
Livre | Néerlandais
69,95 €
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopgedrag en de toenemende internationalisering van het management worden belicht. Inleiding tot de marketing is een compleet boek dat door de schrijfstijl zeer toegankelijk is. In deze herziene editie is uitgebreid aandacht voor thema’s als online marketing(communicatie) en social media e-commerce. Ook is er meer aandacht voor B2B-marketing. De voorbeelden en casussen zijn geactualiseerd.-Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;-leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;-nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.Studenten vinden op www.inleidingtotmarketing.noordhoff.nl flitscolleges, toetsvragen en een begrippentrainer. Voor docenten zijn er casussen en powerpoints met figuren en tabellen. Bij dit boek kunnen docenten zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl. Toetsen kunnen geëxporteerd worden naar diverse formats.DoelgroepGeschikt voor hbo-opleidingen waarbij marketing deel uitmaakt van het curriculum, maar geen kernvak is. Het boek is inzetbaar vanaf de propedeuse.De auteurMet meer dan honderd publicaties op zijn naam is prof. dr. Bronis Verhage een van de bekendste Nederlandse schrijvers op het gebied van marketing. Hij is Professor of Marketing aan Georgia State University in Atlanta en actief in het Master of Business Administration-programma in de Verenigde Staten.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
395
Langue:
Néerlandais
Illustré:
Oui

Caractéristiques

EAN:
9789001886868
Date de parution :
16-06-20
Format:
Livre
Dimensions :
171 mm x 241 mm
Poids :
790 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.