•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Inleiding tot de marketing

Bronislaw J. Verhage
Livre broché | Néerlandais
69,95 €
+ 139 points
Livraison sous 3 jours ouvrables
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

•Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;

•leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;

•nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.



Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopgedrag en de toenemende internationalisering van het management worden belicht. Inleiding tot de marketing is een compleet boek dat door de schrijfstijl zeer toegankelijk is.

In deze zesde editie zijn de meeste Marketinginzichtcases en voorbeelden vervangen en is er meer aandacht voor het thema duurzaamheid. De theorie is geactualiseerd, onder meer op het gebied van online marketingcommunicatie, social media en e-commerce. Ook verdiepen we ons meer in het belang van data, analytics, en online en social-CRM.



Doelgroep

Inleiding tot de marketing is geschikt voor hbo-opleidingen waarbij marketing deel uitmaakt van het curriculum. De methode is inzetbaar vanaf de propedeuse.



Digitaal materiaal

Op de ondersteunende website vinden studenten flitscolleges, toetsvragen en een begrippentrainer. Voor docenten zijn er casussen en PowerPoints met figuren en tabellen.

Dit boek is ook beschikbaar in studiemeister. Studenten gaan hiermee actiever aan de slag met het studiemateriaal, waardoor jij weer toekomt aan verdieping in de les. Studiemeister biedt meer flexibiliteit dan het boek. Als docent stel je het lesmateriaal op maat samen. Studenten bepalen vervolgens zelf op welke manier zij willen studeren: met het boek of digitaal. Dat zorgt voor activering en betrokkenheid. Voor meer informatie, bekijk onze video [https://youtu.be/xNhGVNZjOCQ] of plan een demo [https://studiemeister.nl/doedeupgrade/].

Over de auteur

Met meer dan honderd publicaties op zijn naam is prof. dr. Bronis Verhage een van de bekendste Nederlandse schrijvers op het gebied van marketing. Verhage was onder andere verbonden aan de University of Texas in Austin en de Erasmus Universiteit Rotterdam. Momenteel is hij Professor of Marketing aan de Georgia State University in Atlanta.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
424
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789001016586
Date de parution :
06-12-23
Format:
Livre broché
Dimensions :
175 mm x 245 mm
Poids :
812 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.