•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Measuring Performance for Business Results

Mohamed Zairi, Zairi, M Zairi
Livre relié | Anglais
151,45 €
+ 302 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Part 1. Introduction. The meaning of performance measurement systems in a quality context. Measuring total quality performance in all functions. The strategic management of quality: negative vs positive quality. Measurement for total customer satisfaction: the role of quality function deployment (QFD). Measuring for competitiveness: the role of benchmarking. Measurement for quality culture: the role of self-assessment tools. Performance improvement through performance appraisal. Quality policy deployment: the key driver for performance measurement. Implementing effective performance measurement systems. Linking performance measurement to bottom line results: where is the evidence? Part 2. Case studies in performance measurement. Florida Power and Light. Philips Taiwan. Motorola. IBM Rochester. Rank Xerox Corporation. Federal Express. Cadillac Motor Company. Milliken & Co. Wallace Co. Global Metallurgical Inc. Marlow Industries Inc. Solectron. Zytech Co. Granite Rock Co. Ritz-Carlton Hotel Co. Texas Instruments: Rank Xerox Ltd. Part 3. Bibliography.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
336
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780412574009
Date de parution :
30-04-94
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
165 mm x 244 mm
Poids :
675 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.