•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Mining User Behavior in Social Environments

Matteo Manca, Ludovico Boratto, Salvatore Carta
Livre broché | Anglais
39,45 €
+ 78 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The growth of the Web 2.0 has brought to a widespread use of social media systems and to an increasing number of active users. This phenomenon implies that each user interacts with too many users and is overwhelmed by a huge amount of content, leading to the well know social interaction overload problem. In order to address this problem several research communities study Social Recommender Systems, which are information filtering systems that operate in the social media domain and aim at suggesting to the users items that are supposed to be interesting for them. This book proposes some social recommendation approaches based on the mining of the user behavior, i.e., on the exploitation of the activity of the users in social environments, in order to produce accurate and up-to-date recommendations.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
116
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783659684593
Date de parution :
30-01-15
Format:
Livre broché
Dimensions :
150 mm x 220 mm
Poids :
171 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.