•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Promoting Good Progress in Primary Schools

Caroline Whiting, Paul Richardson
Livre broché | Anglais | Primary Teaching Now
43,45 €
+ 86 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

What does ′Good progress′ in primary schools look like?
How do new teachers ensure they are planning for it?
How can they evidence it?

This text is a focused exploration of, and guide to, the concept of ′progress′ for trainee primary school teachers and their mentors. It examines what we mean by ′good progress′ in the context of the CCF and other frameworks and accountabilities operating in primary schools today. It outlines different understandings of progress, explores the relationship with other concepts such as knowledge, curriculum and assessment, and highlights the links between progress and social justice. Offers practical support for trainees on how to plan for, identify, promote, evidence and communicate information about progress.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
112
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781529672442
Date de parution :
13-05-24
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
170 mm x 244 mm
Poids :
190 g

Les avis