•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Strategic Service Management

Beyond the Moment of Truth Volume 7

Livre relié | Anglais | Best of Long Range Planning Series - First | n° 7
61,45 €
+ 122 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Strategic Service Management is a new approach for competitive success which embraces the major developments in service management thinking over the 1980s. In this volume case studies from a wide variety of industries, both in the private and public sector, focus on the main areas of this approach: creating competitive strategies for a service oriented business; and the process of successful and accelerated strategy implementation. The authors provide valuable ideas and techniques for the service business aiming for market leadership and profit growth, and for all companies where adding value with service and motivating employees towards business goals is vital. This is the 7th volume in the Best of Long Range Planning series which brings together the best articles on a particular topic from the Long Range Planning journal so that readers wishing to study a specific aspect of planning can find an authoritative and comprehensive view of the subject, conveniently published in one volume.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
144
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 7

Caractéristiques

EAN:
9780080377520
Date de parution :
21-11-90
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
210 mm x 279 mm
Poids :
539 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.