•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Teacher Cognition and Language Education

Research and Practice

Simon Borg
Livre broché | Anglais | Bloomsbury Classics in Linguistics
59,45 €
+ 118 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The study of teacher cognition - what teachers think, know and believe - and of its relationship to teachers' classroom practices has become a key theme in the field of language teaching and teacher education. This new in paperback volume provides a timely discussion of the research which now exists on language teacher cognition.

The first part of the book considers what is known about the cognitions of pre-service and practicing teachers, and focuses specifically on teachers' cognitions in teaching grammar, reader and writing. The second part of the book evaluates a range of research methods which have been used in the study of language teacher cognition and provides a framework for continuing research in this fascinating field. This comprehensive yet accessible account will be relevant to researchers, teacher educators and curriculum managers working in language education contexts.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
376
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781472532060
Date de parution :
07-05-15
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
140 mm x 216 mm
Poids :
435 g

Les avis