Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Mijn tas

12 concepten, 24 uitvoeringen

Nathalie Charlier, Sofie Duron
Livre broché | Néerlandais
24,99 €
+ 49 points

Description

Na het grote succes van Mijn tas kon een opvolger niet uitblijven. In Mijn tas 2 bundelen Nathalie en Sofie twaalf nieuwe tasconcepten. Net zoals in het eerste boek wordt ook nu elk concept uitgevoerd in twee varianten. De duidelijke stap-voor-staphandleidingen en foto's begeleiden elke creatieveling, zowel beginnende als ervaren naaisters, doorheen het hele traject. De bijgevoegde patronen zijn bovendien op ware grootte, je kan er dus meteen mee aan de slag!



Mijn tas 2 volgt dan wel Mijn tas op, maar je kan de boeken volledig afzonderlijk van elkaar gebruiken. Aan de hand van de heldere uitleg bij elke stap in dit boek kan je meteen van start.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
216
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789089246691
Date de parution :
17-09-18
Format:
Livre broché
Dimensions :
200 mm x 240 mm
Poids :
750 g

Les avis