Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Programmeren met Java voor dummies

Barry Burd
Livre broché | Néerlandais | Voor Dummies
34,99 €
+ 69 points
Format

Description

Java is een van de populairste programmeertalen ter wereld en wordt gebruikt bij het ontwikkelen van websites. Ook is het de standaard programmeertaal voor het maken van Android-apps. Of je nu met programmeren met Java begint, of start met programmeren in het algemeen, dit boek leert je alles wat je moet weten. In deze toegankelijke gids lees je onder meer hoe je Java moet installeren, hoe je de nieuwste tools en technieken toepast en hoe je tijd bespaart door codes te hergebruiken. Met dit boek heeft Java geen geheimen meer voor jou!

Barry Burd geeft les in informatica aan de Drew University in Madison, New Jersey. Hij is auteur van meerdere Voor Dummies-boeken en schrijft voor verschillende websites, zoals JavaBoutique.com.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
430
Langue:
Néerlandais
Collection :
Illustré:
Oui

Caractéristiques

EAN:
9789045353197
Date de parution :
15-12-16
Format:
Livre broché
Dimensions :
170 mm x 240 mm
Poids :
744 g

Les avis