•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Rompompom

Résultats pour "Rompompom"

15 résultats

Trier par
Filter
  • Letterdoeboek

    • Livre broché | Néerlandais | Rompompom
    • Met dit doeboek kunnen kleuters thuis spelenderwijs oefenen met letters. De letters zijn hetzelfde als op school! Leuk en leerzaam. Kleuren, schrijven... Savoir plus
    5,95 €
    5,95 €
  • Rompompom letter-stickerboek

    • Livre broché | Néerlandais | Rompompom
    • Letters ontdekken en zélf woordjes maken? Of de eigen naam plakken? Dat kunnen kinderen met deze herbruikbare letter-stickers doen. In dit stickerboek... Savoir plus
    7,99 €
    7,99 €
  • Rompompom ik leer rekenen

    • Livre broché | Néerlandais | Rompompom
    • Is jouw kind nieuwsgierig naar getallen? Met dit rekendoeboek van Rompompom oefenen kleuters spelenderwijs de getallen die ze op school leren. Leuk en... Savoir plus
    8,99 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
    8,99 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
  • Rompompom ik lees en schrijf

    • Met deze Rompompom schrijfkaarten en een uitwisbare stift leren kinderen de letters en cijfers van school schrijven. Zo leren ze bijvoorbeeld de lette... Savoir plus
    15,98 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
    15,98 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
  • Rompompom ik leer woordjes

    • Livre broché | Néerlandais | Rompompom
    • Met dit superleuke doeboek oefenen kinderen spelenderwijs met klanken, letters en woorden. Kleuters zullen veel plezier beleven aan de vrolijke letter... Savoir plus
    8,99 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
    8,99 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
  • Rijmdomino

    • Met dit kleurrijke rijmdomino kunnen kleuters zelfstandig aan de slag. Samen met Pompom, het vriendje van school. Dit spel bevat kaartjes met woorden ... Savoir plus
    13,99 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
    13,99 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
  • ik leer kleuren, lezen, schrijven

    • Livre broché | Néerlandais | Rompompom
    • Spelenderwijs oefenen met kleuren, lezen en schrijven van letters en woorden in blokschrift. Stimuleert de fijne motoriek. Goede voorbereiding op het ... Savoir plus
    9,99 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
    9,99 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
  • Rompompom ik leer letters

    • Livre broché | Néerlandais | Rompompom
    • Met dit letterdoeboek van Rompompom oefenen kleuters spelenderwijs met klanken en letters die ze op school leren. Leuk en leerzaam. Leerdoelen • Herke... Savoir plus
    8,99 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
    8,99 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
  • Rompompom lettermemo

    • Met dit leuke memospel leren kleuters spelenderwijs alle letters van het alfabet herkennen. Dit spel kunnen ouder en kind gezellig samen doen. Maar ee... Savoir plus
    13,99 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
    13,99 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
  • Rompompom tel & beweeg

    V. Schuylenbergh Katrien

    • Bewegend leren tellen. Met leuke beweegopdrachten en telkaarten met dobbelstenen, cijfers, vingerbeelden en plus- en minsommen. Sluit 100% aan bij sch... Savoir plus
    13,99 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
    13,99 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
  • Rompompom cijferbingo

    V.Schuylenbergh Katrien

    • Spelenderwijs cijfers leren van 1 t/m 10. Dat kan met deze cijferbingo met cijfers, vingerbeelden en dobbelstenen. Speelplezier met Pompom voor de hel... Savoir plus
    13,99 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
    13,99 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
  • Rompompom Magnetische letterdoos

    • Kleuters maken op school kennis met letters. Met deze oude vertrouwde letterdoos (in een nieuw en handzamer jasje!) kunnen hun kinderen hun eigen naam... Savoir plus
    16,99 €
    16,99 €
  • Rompompom spelen met taal

    • Livre broché | Néerlandais | Rompompom
    • Kinderen zijn de hele dag door bezig met taal: als ze naar een verhaal luisteren, zelf iets vertellen, een letter of een rijmwoordje zoeken. Dit doebl... Savoir plus
    7,99 €
    7,99 €
  • Rompompom ik leer schrijven

    • Livre broché | Néerlandais | Rompompom
    • Kinderen die interesse hebben in letters en graag willen leren schrijven, halen hun hart op met dit gezellige doeboek. Spelenderwijs zijn ze bezig met... Savoir plus
    7,99 €
    7,99 €
15 sur 15 résultat(s) affiché(s)