Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
Nowadays, language schools tend to include oral exams as part of their course completion assessment instruments along with their traditional written e...Savoir plus
In the leaner-centered curriculum, learners are viewed as the center of the learning-teaching process. Therefore, the choices of what and how to teach...Savoir plus
Textbooks play a crucial role in language teaching particularly in EFL classrooms where they provide the primary form of linguistic input. EFL textboo...Savoir plus
Preemptive focus on form (FonF) is perhaps the youngest branch in the field of incidental focus on form, and as such, it remains an under-researched a...Savoir plus
In recent years, a large number of empirical studies have been carried out on the type, rate, and effectiveness of planned reactive focus on form (Fon...Savoir plus
For discourse to be comprehensible and cohesive, you have to know who does what to whom when and where. Information about entities, time, space, and a...Savoir plus
With the advent of communicative language teaching, meaning-oriented and task-based language teaching gained a lot of ground at the expense of deempha...Savoir plus
In our modern technological world, Computer-Assisted Language learning (CALL) is a new realm towards learning a language in general, and learning L2 v...Savoir plus
Over the last decades, studies on focus on form instruction have concentrated on the role that corrective feedback plays in foreign language classroom...Savoir plus
Most of the recent studies on incidental focus on form have been conducted in textbook-based classes where opportunities for meaning-based interaction...Savoir plus
Speaking as a challenging language skill demands more attention from teachers in the classroom settings which are considered as the preliminary contex...Savoir plus
This book is written for teachers and researchers who need to have an advanced study in the core areas of focus on form in general and uptake in parti...Savoir plus
Instructing Thematic Progression (TP) Patterns in academic writing has been haphazardly touched upon in writing instruction and assessment domain. The...Savoir plus
The debate over whether English language teachers should include or exclude students native language in their instruction has been a contentious issue...Savoir plus