Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
"The 20th Anniversary Show” is comprised of Sabaton’s jaw-dropping, two-hour headline concert filmed in front of 75,000 fans at Germany’s Wacken Open Air Festival - coincidentally, celebrating its 30th anniversary - on August 1, 2019. With two varied setlists chosen from the band’s extensive catalog, "The Great Show” and the “20th Anniversary Show”, limited to 9000 copies each, will be available as individual purchases or bundled together as “The Great Show Stage Collector's Edition” box set (limited to 5000 copies), that includes a building bricks version of the Sabaton stage so fans can build their own stages.
For the greater part of the Wacken concert, Sabaton commandeered the festival’s two main stages, the side-by-side-and-connected Faster and Harder Stages, becoming the first artist in Wacken's 30-year history to utilize both stages simultaneously in this way. Vocalist Joakim Brodén, guitarists Chris Rörland and Tommy Johansson, drummer Hannes Van Dahl, and the 20-voice Great War Choir, fitted out in a variety of military uniforms, performed on the Faster Stage. At the same time on the Harder Stage, bassist Pär Sundström welcomed back previous Sabaton members Thobbe Englund and Rikard Sundén/guitars, Daniel Mÿhr/keyboards, and Daniel Mulback/drums - all nine musicians, plus the choir, giving an intense and impassioned en masse performance. Sabaton was also joined by the internationally acclaimed GRAMMY-nominated virtuoso cellist Tina Guo for the encore. Prague’s “The Great Show” reunited Sabaton with Finland’s multi-Platinum cello-rockers, Apocalyptica, who provided a fiery orchestral backing to several of Sabaton’s songs.
In support of Sabaton’s most recent chart-topping album, The Great War, “The Great Tour” saw the band setting the barre sky-high for live rock’n’roll stage production. Both sets of discs effectively capture the visually electrifying in-concert experience that is a Sabaton show. Sabaton’s cinematic songs transport fans onto the battlefield, encountering the horrors of war as well as acts of heroism and bravery, based on historical fact and told as if through the eyes and minds of soldiers in the line of fire. For “The Great Tour,” and as seen on both of these DVD/Blu-Ray sets, Sabaton’s live stage production was forged as a battlefield, with barbed-wire stretched across the front of the stage, stacks of sandbag barricades, mic stands fashioned after the period’s rifles and trench guns, a two-ton military tank complete with a battery of rocket launchers and flame jets that doubles as a drum riser, a keyboard built into the body of The Red Baron’s iconic blood-red tri-plane, and Brodén armed with a giant bazooka.