Suite à une grève chez bpost il est possible que les livraisons connaissent des délais de livraison plus longs de coutume. Besoin de quelque chose en urgence ? Passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     

Suite à une grève chez bpost il est possible que les livraisons connaissent des délais de livraison plus longs de coutume. Besoin de quelque chose en urgence ? Passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

365 Redenen Waarom Ik Te Laat Ben Op Het Werk EBOOK

Ingeborg Stinissen
Ebook | Néerlandais
3,49 €
+ 3 points
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

Ben jij iemand die altijd te laat komt op het werk? Krijgt jouw baas genoeg van je repetitieve uitleg, zoals: "Ik zat vast in het verkeer" of "Ik had problemen met de auto"? Als je je repertoire aan excuses moet opfleuren, zijn '365 redenen waarom ik te laat ben op het werk' een must in je arsenaal van bedrog. Is je baas achterdochtig over je laatste, lompe poging om je laattijdigheid uit te leggen? Raak hem dan met een nieuw excuus dat hij zeker nooit zal zien aankomen. Probeer dit een keer: "Ik zit vast in de badkuip." Of wat dacht je van: "Ik reed de verkeerde kant op, mijn GPS hing ondersteboven in mijn auto." Met een breed scala aan slimme excuses, heb je een nieuwe voor elke dag. Natuurlijk is het niet aan te raden om er elke dag een te gebruiken en een heel jaar lang te laat op het werk te verschijnen, maar niemand oordeelt.

Als een waarschuwing voor alle lezers: de uitgebreide zinnen kunnen je laattijdigheid niet vrij pleiten. Sommige zijn geldige, boss-proof ideeën die de klus kunnen klaren, terwijl anderen het geduld en gevoel voor humor van je baas testen. Heeft je baas geen enkel greintje gevoel voor humor in zijn lijf? Nou, gooi met excuses op eigen risico. Dit boek biedt geen garantie dat je je baan behoudt, maar ach, je hebt gelachen, en uiteindelijk is dat waar het leven om draait. En eerlijk gezegd, hoe kun je voorbij iets geniaals zoals: "Ik kon geen parkeerplaats vinden, dus ik heb mijn auto thuis geparkeerd en kwam te voet." Dus, omarm je laattijdigheid met een vleugje creativiteit met '365 redenen waarom ik te laat ben op het werk'. Je zult er nooit spijt van krijgen. Nou ja, tenzij je je baan verliest. Maar waarschijnlijk niet... toch?

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9781386432661
Date de parution :
26-05-18
Format:
Ebook
Protection digitale:
/
Format numérique:
ePub

Les avis