•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Armageddon

Lewis Trondheim
Livre relié | Néerlandais | Donjon | n° 103
9,90 €
+ 19 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Donjon Zenit is de bekendste Donjon-reeks. In het onstuitbaar uitdijende universum van de verschillende Donjon-reeksen- Ochtendgloren, Avondschemer, Zenit, Parade, Monsters - komt in de reeks Avondschemer de ondergang van de Donjon, de slottoren waarin en waaromheen alles zich afspeelt, uitgebreid ter sprake.
Na alle gedoe rond de vulkaan van Kwansuis, vonden Koning Stof en zijn met-gezellen onderdak in het dorp van de katten.
Het zij maar meteen gezegd. zonder armen - want die heeft hij niet - was Koning Stof uiterst beperkt in zijn handelingen. Marvin de Rode hielp hem met alles, zelfs met eten, en toen kwam hij ook nog eens met akelig nieuws: honderden eenden waren in aantocht, met oorlogstuig en monsters. Gelukkig beschikte koning Stof over het magisch woord, waardoor hij in een keer - zegge 1 keer - al zijn krachten kon bundelen, en eerlijk gezegd verliep dat best vlot, want de vijand werd ontzettend verpletterend verslagen.
Maar nu wil Koning Stof, graag zelfs, wel eens een gewoon paar armen, en dan beginnen de problemen pas goed.
'Als ik zou uitrekenen hoeveel plaatjes Lewis Trondheim en Joann Sfar per dag tekenen om aan een dergelijke grote productie te komen zouden zij, voor ik de uitkomst ervan heb, alweer een album klaar hebben.' - Hanco Kolk
'Het mooiste van het werk van Trondheim en Sfar vind ik dat het er niet uitziet als werk. Het tekenplezier spat van de pagina's.' - Gerrit de Jager
'De meest bijzondere stripreeks sinds Asterix.' - Ger Apeldoorn

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:
L_

Contenu

Nombre de pages :
48
Langue:
Néerlandais
Collection :
Tome:
n° 103

Caractéristiques

EAN:
9789024554287
Date de parution :
22-11-06
Format:
Livre relié

Les avis