•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Authenticity and Teacher-Student Motivational Synergy

A Narrative of Language Teaching

Richard Pinner
Livre broché | Anglais
83,95 €
+ 167 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Despite the common association between authenticity and motivation in language learning, there does not currently exist a single volume exploring these connections. This book looks at the relationship between authenticity and motivation by specifically viewing the process of mutually validating the act of learning as social authentication, which in turn can often lead to positive motivational synergy between students and teacher(s). The study at the centre of this book uses autoethnography and practitioner research to examine the complex relationship between authenticity and motivation in the foreign language learning classroom. In particular, it traces the links between student and teacher motivation, and proposes that authenticity can act as a bridge to connect learners to the classroom environment and engage with the activity of learning.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
326
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781032092058
Date de parution :
30-06-21
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
155 mm x 231 mm
Poids :
544 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.