Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Beginning Arkit for iPhone and iPad

Augmented Reality App Development for IOS

Wallace Wang
Livre broché | Anglais
93,95 €
+ 187 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Explore how to use ARKit to create iOS apps and learn the basics of augmented reality while diving into ARKit specific topics. This book reveals how augmented reality allows you to view the screen on an iOS device, aim the camera at a nearby scene, and view both the real items in that scene as well as a graphic image overlaid on to that scene.


You'll start by accessing the camera and teaching your app to track the world around its device. You'll then see how to position nodes and create augmented reality shapes and textures. Next you'll have your creations interact with their environment by programming workable physics, detecting planes, measuring distance, and applying virtual force. Finally you'll learn how to hit test and troubleshoot your applications to ensure they interact with the real world around them seamlessly.


ARKit is Apple's software framework for creating augmented reality apps on iOS devices such as the iPhone and iPad. Unlike virtual reality that creates an entirely artificial world for the user to view and explore, Beginning ARKit for iPhone and iPad will show you how augmented reality places artificial items in an actual scene displayed by an iOS device's camera.

What You'll Learn

  • Access the camera
  • Use ARKit's hit testing for tracked geometry
  • Apply and combine real world and virtual physics

Who This Book Is For

Programmers familiar with the basics of Swift programming who want to dive into developing iOS applications with Swift.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
489
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781484241011
Date de parution :
05-11-18
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
698 g

Les avis