•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Brands and the City

Entanglements and Implications for Urban Life

Sonia Bookman
Livre relié | Anglais | Cities and Society
305,45 €
+ 610 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Drawing on extensive empirical material and recent theoretical developments in the sociology of brands, this book explores the complex relationship between brands, consumption and urban life. Covering a range of brands and branding in the city, from themed retail stores to branded cultural quarters, it considers how brands provide new ways of mediating identities, lifestyles and social relations. At the same time, the book reveals how brands are bound up with forms of socio-spatial division and exclusion in the city, defining what kinds of practices, images or attitudes are acceptable in a particular place, constituting cultural boundaries that keep certain people and activities out.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
214
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781409460848
Date de parution :
01-04-18
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
476 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.