•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Cale EBOOK

Walk of shame, #3

Victoria Ashley
Ebook | Néerlandais | Walk of shame
3,49 €
+ 3 points

Description

Mijn naam is Cale Kinley en ik ben een verdomde maagd...

Met uitzondering van mijn tong dan. De talloze dingen die ik met mijn tong kan doen, zullen je ongetwijfeld buiten adem laten en smeken om meer. Maar meer... is iets wat ik niet kan geven. Het is een keuze. Mijn keuze.

Daar is een reden voor. Een heel goede reden, en die reden is zij.

 

Riley.

 

Zij is de enige vrouw waar ik mezelf diep in wil begraven. De enige vrouw die ik wil sinds ik oud genoeg ben om te neuken.

Maar ik kreeg nooit mijn kans, want ze vertrok. Ze had geen keus en het deed zoveel pijn. Ik kon haar alleen niet laten vertrekken zonder haar te vertellen wat ik voor haar voelde. Ik wilde dat ze mijn eerste was en het kon me niet schelen hoelang ik moest wachten.

Het is zes jaar geleden. Nu is ze terug en ze is knapper dan ooit. Alleen al bij de aanblik van haar stopt mijn verdomde hart met kloppen. Ik wil haar en ik wil dat zij mijn eerste is.

Ik ben vastbesloten haar op alle mogelijke manieren te hebben. Ze denkt dat dit nog steeds een spel is; dat ik mezelf al aan talloze vrouwen heb gegeven. Wat ze niet weet, is dat ik veel wilskracht heb.

Als ik iets zo graag wil als dat ik haar wil, laat ik me niet in de weg staan. Dat ga ik haar bewijzen. Er is alleen een klein probleem waar ik voor moet zorgen: Hij.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Langue:
Néerlandais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9789464204643
Date de parution :
30-06-21
Format:
Ebook
Protection digitale:
/
Format numérique:
ePub

Les avis