•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

De hertogin Aanvaardt een Weddenschap EBOOK

Gokkende Hertogen, #3

Emily Murdoch
Ebook | Néerlandais | Gokkende Hertogen
3,49 €
+ 3 points

Description

Delilah, Hertogin-Weduwe van Rotherwick, is geen vrouw om te vergeven.

En dat is precies de reden waarom als ik William Parry zie, jaren nadat hij me heeft verraden, er absoluut geen mogelijkheid is dat ik hem weer in mijn leven toelaat.

Dus wat doe ik? Geef hem de Cut Direct, weiger hem te zien bij Almack's?

Nee. Ik heb zijn hulp nodig om de Gokkende Hertogen te redden, de club die ik heb opgericht met mijn drie beste vrienden, en ik doe alles - alles - om mijn vrienden te helpen.

Waarom ik William Parry terug in mijn leven - en mijn hart - toelaat, zou ik niet precies kunnen zeggen...

Als een hertogin een weddenschap aanneemt, kan er maar één iemand winnen: en dat moet ik zijn. Als ik de weddenschap verlies, verlies ik mezelf aan William Parry...

Tropes om van te genieten: tweede kans, geliefden naar vijanden naar geliefden, gevonden familie, weddenschap/weddenschap

Dit is de derde in een serie van vier romans die in elke volgorde gelezen kunnen worden - ze hebben allemaal een lang en gelukkig einde, geen cliffhangers, vurige heldinnen en rake helden...

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Langue:
Néerlandais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9798231683864
Date de parution :
13-07-25
Format:
Ebook
Protection digitale:
/
Format numérique:
ePub

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.