•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Design and Implementation of 3D Graphics Systems

Jonas de Miranda Gomes, Luiz Velho, Mario Costa Sousa
Livre broché | Anglais
161,45 €
+ 322 points
Format
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Design and Implementation of 3D Graphics Systems covers the computational aspects of geometric modeling and rendering 3D scenes. Special emphasis is given to the architectural aspects of interactive graphics, geometric modeling, rendering techniques, the graphics pipeline, and the architecture of 3D graphics systems. The text describes basic 3D computer graphics algorithms and their implementation in the C language. The material is complemented by library routines for constructing graphics systems, which are available for download from the book's website. This book, along with its companion Computer Graphics: Theory and Practice, gives readers a full understanding of the principles and practices of implementing 3D graphics systems.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
352
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781466571211
Date de parution :
08-08-12
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
188 mm x 231 mm
Poids :
725 g

Les avis