•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Sciences humaines & sociales
  5. Sociologie
  6. Developing Assessment-Capable Visible Learners, Grades K-12

Developing Assessment-Capable Visible Learners, Grades K-12

Maximizing Skill, Will, and Thrill

Nancy Frey, John Hattie, Douglas Fisher
Livre broché | Anglais | Corwin Literacy
44,95 €
+ 89 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

"When students know how to learn, they are able to become their own teachers."
--Nancy Frey, Douglas Fisher, and John Hattie

Imagine students who describe their learning in these terms: "I know where I'm going, I have the tools I need for the journey, and I monitor my own progress." Now imagine the extraordinary difference this type of ownership makes in their progress over the course of a school year.

This illuminating book shows how to make this scenario an everyday reality. With its foundation in principles introduced in the authors' bestselling Visible Learning for Literacy, this resource delves more deeply into the critical component of self-assessment, revealing the most effective types of assessment and how each can motivate students to higher levels of achievement.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
184
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781506389981
Date de parution :
14-02-18
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
185 mm x 231 mm
Poids :
362 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.