Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
Dit boek bundelt voor het eerst de 30 belangrijkste lessen uit het digitale vakgebied in één praktisch handboek. Van businessmodel, visual design en usability tot mediaplan, retentiemarketing en conversie-optimalisatie – alle kennis die je nodig hebt om een digital hero te worden.
Het ontwikkelen van een website, webshop of app is een veelzijdig proces waarvoor kennis van verschillende disciplines is vereist: strategie, user research, design, acquisitie, engagement en conversie. In beknopte 30 lessen, verdeeld over 6 delen, leer je alles wat je moet weten over het bedenken, ontwikkelen en verbeteren van digitale producten. Het boek bevat bovendien veel handige templates en inspirerende voorbeelden. En dankzij het slimme Hero Wheel heb je in één oogopslag een goed overzicht van de 30 onderdelen en hun samenhang.
Dit boek geeft studenten, starters en trainees binnen het digitale vakgebied een vliegende start. Met behulp van de 30 essentiële lessen ontwikkel je in no time een stevig fundament. Ook ervaren specialisten kunnen dankzij dit boek snel hun kennis verbreden en daardoor probleemloos samenwerken met andere teamleden en hun rol binnen het team verstevigen. Dit boek is bovendien onmisbaar voor managers die een multidisciplinair team aansturen en het hele traject willen begrijpen en overzien.
Ruim 40 merken, agencies en experts hebben een bijdrage geleverd aan dit boek!
Over de auteur:
Vincent Gill is een digitaal strateeg, manager en spreker met meer dan tien jaar werkervaring binnen de digitale industrie en agencywereld. Bij Accenture Song fungeert hij als sparringpartner voor toonaangevende klanten uit binnen- en buitenland. Vincent behaalde een Master of Science in Marketing aan de VU in Amsterdam en schrijft regelmatig artikelen over UX, design, data en strategie. Tijdens zijn eigen ontwikkeling miste hij een boek waarin de essentie van het digitale vakgebied was samengebracht. Dat boek schreef hij op basis van zijn jarenlange praktijkervaring nu dus zelf. Om vakgenoten te voorzien van de onmisbare kennis, tools en vaardigheden die ze nodig hebben om te excelleren in hun vak.