•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Ear bleeding country

Dinosaur Jr.
53,99 €
+ 53 points
Pré-commander, disponible à partir du 31-05-2024
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Deluxe zwart op witte splatter 2LP-editie (dubbel-LP met klaphoes en bedrukte binnenhoezen!). Inclusief originele hoesnotities van Byron Coley en een nieuw inleidend essay van Dinosaur Jr.-fan Henry Rollins! 'Ear Bleeding Country' werd voor het eerst uitgegeven in 2002, alleen in de Verenigde Staten en Australië, en is de enige carrière-omvattende compilatie van Dinosaur Jr. Dinosaur Jr. is een van de meest succesvolle en invloedrijke alternatieve gitaarbands uit Amerika, en wordt geleid door een laconieke zanger/zangeres. gitarist J. Mascis, ze hebben wereldwijd succes genoten en generaties geïnspireerd, vanaf Grunge. De eerste zes nummers komen uit de vroege carrière van de band in de jaren tachtig, toen ze opnamen maakten voor onafhankelijke labels als Homestead en SST. Daaronder bevinden zich de klassieke single 'Freak Scene' en de opvolger van 'Just Like Heaven' van The Cure. Het grootste deel van de compilatie bevat samples van het beste van Dinosaur Jr.'s productie na een contract bij Warner Bros in 1990, inclusief hitsingles als 'The Wagon', 'Whatever's Cool With Me', 'Out There', 'Start Choppin' en ' Voel de pijn'. 'Ear Bleeding Country' eindigt met 'Where'd You Go', een nummer van J. Mascis' post-Dinosaur Jr. band The Fog.

Playlist

CD 1

1. Repulsion
2. Little fury things in a jar
3. Freak scene
4. Budge
5. Just like heaven
6. The wagon
7. Thumb
8. Whatever s cool with me
9. Not you again

CD 2

1. Out there
2. Start choppin
3. Get me
4. Feel the pain
5. I don t think so
6. Take a run at the sun
7. Nothin s goin on
8. I m insane
9. Where d you go

Spécifications

Parties prenantes

Artiste :
Dinosaur Jr.
Maison de disques :
CHERRY RED

Contenu

Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
5013929172890
Date de parution :
31-05-24
Format:
LP

Les avis