Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Evaluating Second Language Vocabulary and Grammar Instruction

A Synthesis of the Research on Teaching Words, Phrases, and Patterns

Frank Boers
Livre broché | Anglais
54,45 €
+ 108 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Providing a much-needed critical synthesis of research on teaching vocabulary and grammar to students of a second or foreign language, this book puts the research into perspective in order to distil recommendations for language teaching. Boers evaluates a comprehensive range of both well-established and lesser-known research strands and classroom practices to draw out the most effective instructional approaches to teaching words, multiword expressions and grammar patterns. Chapters discuss learning as a by-product of communicative activities, language-focused instruction, diverse types of exercises, mnemonic techniques and more, with a view to building bridges between the available research on such instructional approaches and how they are commonly implemented in actual language courses and textbooks.

This book helps teachers make research-informed decisions regarding their instructional approaches to words, phrases and patterns, and direct researchers to specific areas in need of further inquiry. Boers not only demonstrates how research findings can inform effective teaching, but also calls for a deeper appreciation on the part of researchers of the realities of the teaching profession, making this a worthwhile text for preservice teachers, teacher educators, graduate students and scholars.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
224
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780367437657
Date de parution :
15-03-21
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
322 g

Les avis