•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Factors that influence school improvement

Factors that moderate the relationship between school management and improvement

Kazi Enamul Hoque, Gazi Alam, Abdul Ghani
Livre broché | Anglais
77,95 €
+ 155 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Many researchers have examined the impact of Headmasters' managerial or leadership styles on school improvement. They have found either positive, negative or no impact of Headmasters' roles on school improvement. Very few researchers have inquired to what extent a school changes if principals' roles and teachers' professional development work together with same spirit. Therefore, this researcher has tried to find whether the relationship between principals' roles and school improvement become strong, weak or neutral with the presence of third variable teachers' professional development. This research has given an insight what professional development activities a principal/headmaster should follow to strengthen the impact of his managerial roles on school improvement.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
204
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783639254051
Date de parution :
21-05-10
Format:
Livre broché
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
304 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.