Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

FIFA 21

70,99 €
+ 70 points

Description

Win as one in FIFA 21 Standard Edition, aangedreven door Frostbite op de Playstation 4 (PS4). Of het nu op straat of in het stadion is, FIFA 21 heeft meer manieren om te spelen dan ooit tevoren, zoals de UEFA Champions League en CONMEBOL Libertadores.

Koop FIFA 21 voor PS4 vóór de release van FIFA 22 en je kunt kosteloos naar FIFA 21 voor PS5 upgraden. Ga naar ea.com/nl/nextlevel voor meer informatie.

Gameplay
Creëer meer doelkansen dan ooit tevoren met gloednieuwe dynamische aanvalssystemen in de intelligentste FIFA-gameplay tot dusver. FIFA 21 tilt de intelligentie en de besluitvorming van spelers naar een nieuw niveau, zowel met als zonder bal, waardoor er meer realistische en weloverwogen bewegingen ontstaan, voortbordurend op de intensiteit van 1-tegen-1-situaties en omstandigheden scheppend voor een waarheidsgetrouwe voetbalervaring die je beloont voor je creativiteit en controle op het hele veld.

Spécifications

Parties prenantes

Maison de disques :
Micromedia

Caractéristiques

EAN:
5030949124456
Date de parution :
09-10-20
Format:
Sony Playstation 4

Les avis