•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

For forste gang

Mike Tramp
39,99 €
+ 39 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

"""Nieuw studioalbum van de legendarische Mike Tamp (ex-White Lion, Freak Of Nature). Voor het eerst neemt Mike Tramp een album op en brengt het een album uit dat volledig in het Deens is, een taal die hem nauw aan het hart ligt, aangezien hij Deens is. De opname line-up met Soren Andersen (Glenn Hughes, Electric Guitars) en Morten Hellborn (Electric Guitars) Voor fans van: White Lion, Freak Of Nature, Bruce Springsteen, Tom Petty.

Mike Tramp in zijn eigen woorden.
Er was geen plan om het te doen, niet op papier niet op een verlanglijst, misschien gewoon toen iemand erom vroeg.
Zul je ooit een album in het Deens maken. Ik zou ja antwoorden, misschien op een dag, het niet geven
meer nadenken, tot die dag plotseling onverwachts aanbrak. Een van mijn beste vrienden die
weet alles over mijn leven en is toevallig ook de auteur van mijn biografie ""Vagabond"", Lars
Daneskov. Op een dag stuurde me de tekst van een nummer. Ik had in mijn hele carrière nog nooit anders gezongen
songteksten van mensen of geschreven muziek naar songteksten, dus dit zou nu de eerste keer zijn. terwijl ik de lees
teksten, die zo dicht in de buurt kwamen van iets dat ik zelf zou hebben geschreven als ik vloeiend was geweest en
comfortabel in mijn moedertaal. Het opende een deur naar een andere kamer of een andere wereld die ik had
nooit eerder binnen geweest. Ik werd aangetrokken om deze reis te verkennen die voor altijd een For . zou zijn
De eerste keer, nu ook de titel van het album. Om het helemaal anders en gescheiden te laten zijn
van alles wat ik ooit had gedaan. Ik begon exclusief de muziek en de melodieën te componeren
op piano en het stelde me in staat om naar muzikale plaatsen te gaan waar ik nog niet eerder was geweest, als songtekst voor lied
per lied werd mij toegezonden. Dit album en deze reis moesten erop staan ​​en niet worden vergeleken,
zelfs niet in de geringste vorm van wat Mike Tramp eerder had gedaan. ik dacht niet aan
een publiek, ik dacht niet na over hoe het zou eindigen. Ik volgde gewoon iets natuurlijks,
bijna een reservoir van dingen die ik voor deze dag had bewaard, melodieën en stijlen die ik nooit zou hebben gehad
paste bij mijn rockcarrière, mijn rock'n'roll-leven. Maar dit is net zoveel Mike Tramp als White Lion, Freak
Of Nature ooit was. Het zou zomaar deze ene keer kunnen zijn dat ik deze berg beklim. De liedjes
gaan over de plaats waar ik vandaan kom, hoe ik ben opgegroeid en hoe de wereld toen was. Het is mijn
verhaal, maar helaas voor mijn internationale fans. Het kan niet naar het Engels worden vertaald en hebben
dezelfde betekenis als wanneer ik de woorden van mijn moeder zing of het geluid van de straten waar ik opgroeide
bij. Met dat alles gezegd zijnde. Ik kan me nog steeds voorstellen dat sommige fans dit album interessant vinden, ik
persoonlijk beschouwd als enkele van mijn beste songwriting. - Mike Vagebond, juni 2022"""

Playlist

1. Det jeg var
2. Vejkort
3. For forste gang for altid
4. Jeg holder fast
5. Dromme
6. Hjem
7. Kys jeg ikke gav
8. Flamme og benzin
9. Min by
10. Album

Spécifications

Parties prenantes

Artiste :
Mike Tramp
Maison de disques :
SPV

Caractéristiques

EAN:
5700907270494
Date de parution :
02-09-22
Format:
LP

Les avis