•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Gelukgids

ontdek waar jij blij van wordt

Evelien van Dort
Livre relié | Néerlandais
16,99 €
+ 33 points
Livraison sous 3 jours ouvrables
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Wat is geluk voor mij? Wanneer voel ik me blij? Wat zijn geluksstofjes? Angelo, Nienke, Ela, Charlie, Sam en Amin helpen je om deze en andere vragen te beantwoorden. Ga met hen mee op reis, en ontdek jouw route naar geluk. Met interessante weetjes, leuke doe-dingen, toffe tips en nog veel meer! De Gelukgids van Evelien van Dort is praktisch, en helpt je kind om beter om te gaan met stress of moeilijke momenten. De grappige illustraties van Suus van den Akker zijn leuk en vrolijk, en maken het lezen extra leuk. 

Evelien werkt in het onderwijs en de zorg met kinderen en is trainer Positieve Gezondheid, en ze draagt graag bij aan een brede blik op gezondheid. De zes routes om je gelukkig te voelen, zijn gebaseerd op de pijlers van positieve gezondheid, die uitgaat van de veerkracht van kinderen. Dit boek maakt ruimte voor de verhalen en ervaringen van kind, en helpt in hun ontwikkeling. De Gelukgids wordt door professionals in de zorg en het onderwijs aanbevolen als bronnenboek.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
141
Langue:
Néerlandais
Catégorie d'âge:

Caractéristiques

EAN:
9789021685311
Date de parution :
08-05-24
Format:
Livre relié
Dimensions :
148 mm x 215 mm
Poids :
318 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.