•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Good business voor KMO's (E-boek) EBOOK

waarom je beter geen korting geeft, de klant geen koning is en 7/7 niet hoeft

Louis Schoofs
Ebook | Néerlandais
21,99 €
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

WAT KUNNEN MANAGERS LEREN VAN CLOWNS?
HOE WORDEN KLANTEN AMBASSADEURS?
WAT MAAKT VAN EEN ONDERNEMING EEN GOOD BUSINESS?

Sinds de tijd van de dorpswinkels is er veel veranderd voor bedrijven. We shoppen vandaag altijd en overal en willen op de juiste manier geholpen worden. Enkel wie zich aanpast aan de wensen van de klant blijft boven water. Dat kan enkel wanneer een KMO drie essentiële elementen combineert: good leadership, good value en een good place to work. Die elementen maken van je bedrijf een good business. Een goed manager is daarbij als een clown: hij durft tegen de grond te gaan, is altijd bereid om het niet te weten, maar is wel alert voor elk signaal.

Dit boek vertrekt van het DNA van je bedrijf en verbindt het met harde cijfers, organisatiecultuur, welbevinden van medewerkers en wensen van klanten. Zo achterhaal je wat voor klanten echt een verschil maakt en hoe authenticiteit je businessproces succesvol kan aansturen.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
114
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789401430852
Date de parution :
13-07-16
Format:
Ebook
Protection digitale:
Digital watermarking
Format numérique:
ePub

Les avis