•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Grounding process

Andy Bell
26,99 €
+ 26 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Ride-gitarist en songwriter Andy Bell heeft een reeks van drie EP's aangekondigd met remixes, akoestische versies en covers van nummers die de inspiratie vormden voor zijn tweede soloalbum, Flicker, dat in februari met veel succes werd uitgebracht op Sonic Cathedral. Alle drie de EP's worden uitgebracht op limited-edition 10" vinyl. Uitgeklede versies van nummers van Flicker. “'Something Like Love' is het meest populaire nummer van Flicker en een van de oudste, beginnend in de jaren '90. Het is waarschijnlijk de enige die dateert uit het Ride-tijdperk. "De riffs voor 'World Of Echo' werden geschreven terwijl ik op tournee was met Oasis, op het hoogtepunt van mijn La's obsessie. Het ging door een paar iteraties vanaf dat moment, maar had nooit een laatste melodie tot vorig jaar. 'She Calls The Tune' was het eerste nummer dat ik schreef nadat ik me bij Oasis had aangesloten, 'Lifeline' was een andere riff die ik bedacht terwijl ik op tournee was met Oasis. Ik herinner me dat ik op een Britse tournee was met Shack en backstage op de akoestiek zat met Mick en John Hoofd jammen rond de Simon & Garfunkel-versie van 'Scarborough Fair'. Het heette altijd 'Lifeline', maar ik vond tot voor kort nooit de juiste tekst ervoor.

Playlist

1. Something like love
2. World of echo
3. She calls the tune
4. Lifeline

Spécifications

Parties prenantes

Artiste :
Andy Bell
Maison de disques :
CARGO UK

Contenu

Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
5060853702198
Date de parution :
02-12-22
Format:
LP

Les avis