•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Herinner me EBOOK

Rossi Maffia, #5

J.L. Beck, C. Hallman
Ebook | Néerlandais | Rossi Maffia
4,99 €
+ 4 points
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

De maffia houdt zijn ziel in eigendom, maar zijn hart is van haar…


Grace was mijn eerste liefde, mijn voor altijd en mijn lang en gelukkig. Tot ik haar kwijtraakte. Ik heb jaren van een afstandje toegekeken hoe ze haar leven weer oppakte, wetende dat ik haar voorgoed kwijt was. In mijn leven was er alleen ruimte voor geweld, voor haat en voor pijn. De wereld waarin ik vast kwam te zitten, nam al het goede in mij weg. Nam Grace van me weg.
De wereld van de maffia was de enige plek waar ik mijn gewelddadige leven kon leiden. Het besluit om haar te laten gaan was het moeilijkste dat ik ooit heb gedaan, maar ik wilde dat ze gelukkig zou worden. Veilig was. Beschermd.
En toen veranderde alles.
Het moment waarop iemand haar kwaad wilde doen, was het moment waarop ik wel moest ingrijpen. Grace mag dan wel niet meer de mijne zijn, maar ik zal haar altijd beschermen. En nu jagen mijn vijanden op mij en ik weet dat ze alles zullen doen om me te raken. Iedereen zullen vermoorden om wie ik ooit heb gegeven. Grace is mijn leven. Het enige wat ik kan doen om haar te beschermen, is haar mee te nemen, mijn duistere wereld in.
 

Disclaimer: Dit boek bevat scènes die door sommige mensen als schokkend kunnen worden ervaren.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Langue:
Néerlandais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9798215301852
Date de parution :
29-10-22
Format:
Ebook
Protection digitale:
/
Format numérique:
ePub

Les avis