•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Horror Framing and the General Election

Ghosts and Ghouls in Twenty-First-Century Presidential Campaign Advertisements

Fielding Montgomery
188,45 €
+ 376 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

In Horror Framing and the General Election: Ghosts and Ghouls in Twenty-First-Century Presidential Campaign Advertisements, Fielding Montgomery reveals a pattern of mostly increasing horror framing implemented across presidential elections from 2000 to 2020. By analyzing the two most common frameworks of horror within U.S. popular culture (classic and conflicted), he demonstrates how such frameworks are deployed by twenty-first-century U.S. presidential campaign advertisements. Televised advertisements are analyzed to illustrate a clearer picture of how horror frameworks have been utilized, the intensity of their usage, and how self-positive appeals to audience efficacy help bolster these rhetorical attempts at persuasion. Horror Framing and the General Election shows readers how the extensionally constitutive ripples of horrific campaign rhetoric are felt in contemporary political unrest and provides a potential path forward.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
240
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781793643216
Date de parution :
21-09-21
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
489 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.