•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Innovatieblunders EBOOK

waarom zo veel innovaties mislukken en 25 manieren om het beter te doen

Sjors van Leeuwen
Ebook | Néerlandais
16,99 €
+ 16 points
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

Herinnert u zich deze nog? De Krant op Zondag, Omo Power, tv-foon, stemcomputers, zorgpas, NewCoke, de rookloze sigaret, i-mode, Skoeps ... Slechts een paar innovaties uit een hele lange reeks die het niet gehaald hebben. Mogelijke oorzaken? Te vroeg, te laat, te slecht, verkeerd imago, onvoldoende klantvoordeel, of was er juist teveel naar de klant geluisterd?


Bedrijven en instellingen moeten innoveren om te overleven, maar het lijkt erop dat ze de markt en hun klanten domweg niet begrijpen. Nog steeds mislukt het merendeel van alle nieuwe producten, diensten en merken. Sjors van Leeuwen zet in dit boek de grootste innovatieblunders uit de afgelopen decennia op een rij, om er lering uit te trekken. Zodat u het zelf beter kunt doen!


Aansprekende voorbeelden, leer van de fouten van anderen

Tips en trucs uit onderzoek en de praktijk

Overzicht van 25 manieren om succesvoller te innoveren


Sjors van Leeuwen is directeur van Indora Managementadvies en actief als zelfstandig adviseur op het gebied van klantgericht ondernemen en CRM. Hij is auteur van de succesvolle boeken Klant in de driver's seat, CRM in de praktijk, Het Marketingwiel en Zorgmarketing in de praktijk.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
129
Langue:
Néerlandais
Illustré:
Oui

Caractéristiques

EAN:
9789089651792
Date de parution :
08-07-13
Format:
Ebook
Protection digitale:
Digital watermarking
Format numérique:
ePub

Les avis