•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Intercultural Public Relations

Theories for Managing Relationships and Conflicts with Strategic Publics

Lan Ni, Qi Wang, Bey-Ling Sha
Livre broché | Anglais
96,45 €
+ 192 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Intercultural Public Relations: Theories for Managing Relationships and Conflicts with Strategic Publics develops a coherent framework to unify the theories of public relations and intercultural communication, and within the framework, examines empirical studies of intercultural interactions. This book follows an intercultural approach, which considers how individuals and entities with dissimilar cultural identities interact and negotiate to solve problems and reach mutually satisfying outcomes. This work provides a theory-driven, empirically supported framework it provides will inform and guide the research and practices of intercultural public relations.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
330
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781138189225
Date de parution :
07-06-18
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
458 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.