•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Ja, ik geloof

cursus voor belijdeniscatechese

Kees van Dusseldorp
Livre broché | Néerlandais
15,99 €
+ 31 points
Livraison sous 3 jours ouvrables
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Wil je Jezus volgen? En daar in het openbaar belijdenis van doen? Deze cursus helpt bij een goede voorbereiding. Persoonlijke en inhoudelijke thema's komen aan de orde. Daarbij krijgen jouw vragen alle voorrang!

'Ja, ik geloof' is een beknopte cursus voor een jaar belijdeniscatechisatie. Deze cursus stimuleert de groei van persoonlijk geloof, biedt bijbels inzicht in de geloofsleer en geeft een beeld van wat het betekent belijdend lid te zijn van de kerk.

Voor deze cursus is een doordachte opzet gekozen: Jezus Christus volgen, God de Vader kennen en door de Geest leven. De stof wordt overzichtelijk aangeboden. De vragen van belijdeniscatechisanten hebben voorrang. En als ze geen vragen meer hebben, brengen boeiende opdrachten ze met elkaar in gesprek.
'Ja, ik geloof' stimuleert de groei tot bewuste leerlingen van Christus, die met gezond Godsbesef zich laten leiden door de Heilige Geest.

Dr. Kees van Dusseldorp is predikant bij de Gereformeerde Kerk (vrijgemaakt) te Schildwolde. Daarnaast is hij docent homiletiek (preekkunde) aan de Theologische Universiteit te Kampen.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
96
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789023970170
Date de parution :
29-05-15
Format:
Livre broché
Dimensions :
135 mm x 215 mm
Poids :
143 g

Les avis