•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
17,99 €
+ 17 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Zes decennia lang was de carrière van Robin Trower een daad van stille rebellie. Spoel het achtergrondverhaal van de Britse gitarist terug en je zult een artiest vinden die altijd uitdagingen is aangegaan in plaats van de weg van de minste weerstand te kiezen. Fast forward naar 2023 en het nieuwe studioalbum van Trower, Joyful Sky, representeert een nieuwste flits van artistiek instinct. Altijd ontvankelijk voor zangers die zijn emotionele gitaaraanslag kunnen verheffen, hoorde de 78-jarige een kwaliteit in de rokerige kracht van de veelgeprezen New Yorker Sari Schorr, die hem ertoe aanzette om zijn songcraft om haar heen af te breken en opnieuw op te bouwen.

"Ik heb in de loop der jaren met een aantal geweldige vocalisten gewerkt, maar Sari is dynamiet, gewoon een absolute knock-out", zegt Trower. “Dit album pushte me echt, zorgde ervoor dat ik in verschillende toonsoorten schreef en liedjes voor haar stem arrangeerde. Ik ging deze keer meer de R&B-route in, omdat ik wist dat ze geweldig zou zijn in dat genre. Maar de blues ondersteunt nog steeds alles wat ik doe - en er zijn zeker elementen uit mijn jaren '70-dingen in dit nieuwe album.”

Playlist

1. Burn
2. I'll be moving on
3. The distance
4. Peace of mind
5. Change it
6. Joyful sky
7. Need for you
8. The circle is complete
9. Flatter to deceive
10. I will always be your shelter

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Artiste :
Robin & Sari Schorr Trower
Editeur:
Maison de disques :
PROVOGUE

Contenu

Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
8712725746102
Date de parution :
27-10-23
Format:
CD
Dimensions :
125 mm x 10 mm
Poids :
53 g

Les avis