•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Savoirs
  4. Scolaire & Parascolaire
  5. Gestion & Organisation de l'éducation
  6. Maternelle
  7. Making Sense of Developmentally and Culturally Appropriate Practice (Dcap) in Early Childhood Education

Making Sense of Developmentally and Culturally Appropriate Practice (Dcap) in Early Childhood Education

Eunsook Hyun
Livre broché | Anglais | Rethinking Childhood | n° 6
48,45 €
+ 96 points
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Since 1987 the National Association for the Education of Young Children (NAEYC) has embraced Developmentally Appropriate Practice (DAP) as a pedagogical guideline for early childhood education. This book attempts to expand DAP as developmentally and culturally appropriate practice (DCAP) to pay greater attention to cultural influence that forms young individual children's growth and their own learning. Infusing voices of early childhood prospective teachers' DCAP teaching experiences into the texts, the book presents a way to prepare our future teachers who would be able to use DCAP as their pedagogical guide and be more sensitive to multiple/multiethnic perspectives in young children's learning, changes, and growth.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
176
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 6

Caractéristiques

EAN:
9780820437651
Date de parution :
01-10-98
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
151 mm x 227 mm
Poids :
263 g

Les avis