•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Mijn (bijna) perfecte puppy

Meredith Costain
Livre relié | Néerlandais | Olivia mijn geheimen | n° 2
11,99 €
+ 23 points

Description

Olivia is een pientere meid die ervan houdt dingen uit te vinden, met haar nieuwe BFF Matilda op te trekken en nu ook met haar nieuwe vriendje te spelen: de puppy Bob. Maar Olivia ondervindt al snel dat een pup een bezig baasje is met een eigen willetje. Zeker wanneer hij papa’s pantoffels voor de zoveelste keer in de tuin begraaft en weer eten van tafel steelt. Gelukkig is Olivia een echte probleemoplosser, zodat ze ook nu weer de juiste oplossingen uitvindt!Over het eerste deel van Olivia"Het verhaal is precies zo genoteerd als een meisje van zeven dat zou doen: heel veel tekeningetjes, heel veel roze, en heel veel uitroeptekens en andersoortige letters." - Leestafel (blog)"De dochter was meteen heel enthousiast door het boekje van Olivia, Mijn geheimen en las het dan ook in één keer uit." - Sofie Lambrecht (mamablogster)"Het is een typisch meisjesboek met een leuk en knotsgek verhaal en mooie illustraties. ‘Mijn Nieuwe beste vriendin’ gaat over vriendschap, gekke uitvindingen, een mysterieuze bezoeker op de kamer van Olivia, kleffe boterhammen en veel meer..." - De Boekenkast (blog)

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
104
Langue:
Néerlandais
Collection :
Tome:
n° 2
Catégorie d'âge:
Illustré:
Oui

Caractéristiques

EAN:
9789403209708
Date de parution :
04-09-19
Format:
Livre relié
Dimensions :
154 mm x 197 mm
Poids :
288 g

Les avis