•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Mijn broer en zijn broer

Håkan Lindquist
Livre broché | Néerlandais
5,00 €
+ 10 points
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Precies 502 dagen liggen er tussen de laatste levensdagen van Paul en de eerste van zijn broer Jonas. Hoewel Jonas zijn broer nooit heeft gekend, houden de levenswandel van Paul en zijn uiteindelijke dood hem heel erg bezig. Wanneer Jonas 13 wordt, vindt hij in Pauls jas een brief. Zo begint een spannende zoektocht naar wie zijn broer was en komt Jonas eindelijk de ware toedracht achter enkele geheimzinnige ontdekkingen te weten. Brieven, dromen en krantenartikels verlevendigen het verhaal van deze zoektocht.
"Mijn broer en zijn broer" is een jeugdroman over de pijn van het opgroeien, afscheid nemen van een familielid en de intensiteit van de eerste verliefdheid, in dit geval tussen twee jongens. Een bijzonder ontroerende verhaallijn ontrafelt het wedervaren van Jonas stap voor stap, op een spannende en toegankelijke manier, die dankzij het eenvoudige taalgebruik nergens pathetisch of onnodig zwaar op de hand aandoet. "Mijn broer en zijn broer" is daarom een aanrader voor zowel de liefhebber van een inspirerend en fijnzinnig geschreven verhaal, als om thema's zoals afscheid en homoseksualiteit in een schoolse context bespreekbaar te kunnen maken.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
171
Langue:
Néerlandais
Catégorie d'âge:

Caractéristiques

EAN:
9789490952082
Date de parution :
21-02-12
Format:
Livre broché
Dimensions :
130 mm x 190 mm

Les avis