•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

No more worlds to conquer

Robin Trower
6,99 €
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Weinigen zullen betwisten dat de titel van Trower's album - No More Worlds To Conquer - een goede samenvatting is van de voetafdruk die hij op het muzikale universum heeft achtergelaten. Maar zoals hij ons eraan herinnert, moet het niet verkeerd worden geïnterpreteerd als een volbrachte missie. "Ik heb absoluut het gevoel dat ik nog steeds naar nieuwe hoogtes stijg", meent hij, "met de gitaar, de liedjes en al het andere."
Al meer dan zes decennia kent de carrière van Robin Trower geen grenzen. Op 76-jarige leeftijd kan de Britse gitarist terugdenken aan een reis waarin hij vlaggen in de muziekhistorie heeft geplant en alle denkbare rollen heeft gespeeld. Hij was de drijvende kracht achter de iconische band uit de jaren 60 Procol Harum. De transatlantische solo-ster die de Amerikaanse stadions vulde met Bridge Of Sighs uit 1974. De man die menig samenwerking aanging en in de nodige super groepen speelde. De songwriter wiens late periode nog steeds knettert van de vindingrijkheid.
“Bij elk album is het het beste wat ik op dat moment kan doen. Ik denk dat het daar om gaat. Ik stel doelen voor mijzelf en elk nummer moet daaraan voldoen."

Playlist

1. Ball of fire
2. No more worlds to conquer
3. Deadly kiss
4. Birdsong
5. Losing you
6. Waiting for the rain to fall
7. Wither on the vine
8. Cloud across the sun
9. Fire to ashes
10. The razor's edge
11. I will always be your shelter

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Artiste :
Robin Trower
Editeur:
Maison de disques :
PROVOGUE

Contenu

Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
0810020502176
Date de parution :
29-04-22
Format:
CD
Dimensions :
130 mm x 20 mm
Poids :
51 g

Les avis