•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Puwawau

Chantal Acda
16,99 €
+ 16 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Over de dingen die we vergeten zijn. Omdat we misschien wel beter kunnen dan dit. Door de aard van Pu¯wawau heb ik besloten deze biografie zelf te schrijven. Na het uitbrengen van 3 solo albums (‘Let Your Hands Be My Guide’ 2013, ‘The Sparkle In Our Flaws’ 2015 en ‘Bounce Back’ 2017) en het spelen in verschillende bands zoals Isbells en Marble Sounds, voelde ik een grote urgentie om onderzoek te doen naar de kracht van de stem en de verbindende factoren van het zingen.

Een plaat waarin ik samen met zangers van Nederlands Kamerkoor NXT en een aantal muzikanten op zoek ga naar de kracht van de stem. Valgeir Sigurdsson, bekend van onder andere zijn werk voor Bjork en Feist, heeft gezorgd voor prachtige, bevreemdende arrangementen waardoor de uitdaging nooit ver weg was. Josse de Pauw
heeft zijn woorden en stem geleend voor de voorstellingen en was een aanwezig klankbord in de zoektocht en inspiratie.

Ik heb voor Pu¯wawau nauw samen gewerkt met een fijne groep muzikanten bestaande uit: Eric Thielemans, Laurens Smet, Jozef Dumoulin, Jeroen Stevens, Michaël Brijs, Firas Al Alwani, Beatrijs de Clerck, Katelijn Van Kerckhoven. De opnames werden gedaan door Stef Kamil Carlens, Joris Caluwaerts en Martijn Groeneveld. Een heerlijk team om mee te werken.

Playlist

1. Tuhinga
2. Marama
3. Taranga
4. Waiata tamariki
5. Puoro
6. Tumanako

Spécifications

Parties prenantes

Artiste :
Chantal Acda
Maison de disques :
VARIOUS

Caractéristiques

EAN:
5414165089087
Date de parution :
08-11-19
Format:
CD

Les avis