•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Quiet Wisdom

Teachers in the United States and England Talk about Standards, Practice, and Professionalism

John S Lofty
Livre broché | Anglais | Counterpoints | n° 269
84,95 €
+ 169 points
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The sturm-und-drang quality of educational reforms in the United States and England has prompted educators to ask how curriculum changes will affect teaching and learning. Central government in England and state agencies in the United States increasingly control curriculum development by writing the standards, monitoring teaching, and assessing standards' impact on students' achievements. But how does increasing government regulation of education impact teachers' professionalism and morale? In arguing that teachers need to retain significant control over what and how they teach, Quiet Wisdom addresses this question for elementary- and secondary-level English teaching. Quiet Wisdom should be read by every preservice and inservice English teacher in graduate-level teacher education courses. This book is also written for a wider audience of administrators, curriculum planners and policy makers.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
262
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 269

Caractéristiques

EAN:
9780820470511
Date de parution :
27-02-06
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
160 mm x 230 mm
Poids :
369 g

Les avis