Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Suite à une grève chez bpost il n'est temporairement pas possible de choisir pour livraison à domicile ou à une autre adresse. Besoin de quelque chose en urgence ? Choissisez pour retrait en magasin ou passez plutôt dans un magasin Club à proximité.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Reading Development & Teaching

Morag Stuart, Rhona Stainthorp
79,45 €
+ 158 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This textbook will prove invaluable to teacher educators, teachers, educational psychologists, and any professional who is involved with teaching children to read. It provides a detailed examination of the processes that are involved in achieving fluent word reading skills and ability to comprehend written texts. Understanding these processes and their development empowers teachers to select appropriate, evidence-based teaching strategies and thus teach children more effectively.

The book is in four parts:

Part 1 provides the reader with a Tutorial Review covering essential knowledge about language, and presenting the two dimensions of the Simple View of Reading.

Part 2 concentrates on the word reading dimension, with chapters on processes in skilled word reading, the development of these processes, and practical advice on research validated teaching methods to develop children's word reading skills.

Part 3 turns to the language comprehension dimension, with chapters on the comprehension of oral and written language, and on teaching reading comprehension.

Part 4 introduces the reader to assessment practices and methods of identifying children with difficulties in either or both dimensions of the Simple View, and considers children with word reading difficulties and children with specific comprehension difficulties, describing effective evidence-based interventions for each type of difficulty.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
240
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781446249048
Date de parution :
05-01-16
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
175 mm x 241 mm
Poids :
408 g

Les avis